در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 6 دی 1403

وام ودیعه مسکن متاهلی در نیمسال اول 1404-1403

دانشجویان روزانه ترم یک تا سه که متأهل می باشند می توانند با ارائه مدارک به میزان مبلغ ذکر شده در اطلاعیه از وام ودیعه مسکن متاهلی بهره مند گردند .

 

دانشجویان روزانه ترم یک تا سه که متأهل می باشند می توانند با ارائه مدارک زیر به میزان مبلغ ذکر شده  از وام ودیعه مسکن متاهلی

بهره مند گردند .

       مدارک مورد نیاز:

  1. سپردن تعهد محضری وام در دفتر خانه اسناد رسمی
  2. افتتاح حساب در بانک تجارت
  3. اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری به نام دانشجو از دفاتر مشاورین املاک مجاز
  4. سندازدواج                                                                                                                                                                                     تذکر:                                                                                                                                                                                                                                                  الف – به تمام وامهای دانشجویی برای طول مدت وام تا شروع اولین سررسید اقساط بصورت روز شمار 4% کارمزد تعلق می گیرد.                   ب – میزان وام ودیعه مسکن مبلغ تعیین شده در هر شهر خواهدبود.                                                                                                    ج – وام ودیعه مسکن می بایست زمان فارغ التحصیلی مطابق قوانین صندوق رفاه به صورت یکجا پرداخت شود.                                   د-میزان وام ودیعه مسکن جهت دانشجویان متأهل پنج شهر بزرگ 1/500/000/000ریال می باشد.

  

  •   دانشجویان میتوانند از تاریخ 1403/07/01 تا 1403/09/01 به سایت دانشگاه.(www.mohajer.nus.ac.ir- معاونت دانشجویی- امور وام) مراجعه و پس از مطالعه اطلاعیه وام  در ذیل اطلاعیه نوع وام فایل ضمیمه را دریافت و تکمیل نموده سپس آن را بارگذاری نمایند.

  • ضمناً دانشجویانی که تعهد محضری نداده اند باید در سایت دانشگاه- معاونت دانشجویی- امور وام -اطلاعیه تعهد محضری - فایل ضمیمه را دریافت و در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور به اتفاق ضامن، آن را تنظیم کرده و با مدارک ضامن که در اطلاعیه تعهد محضری ذکر شده به امور وام دانشگاه تحویل نمایند.

جهت ارسال فرم مربوطه اینجا را کلیک نمایید.