در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 13 فروردین 1404

تذکرات مهم در مورد کمیسیون موارد خاص

تذکرات مهم در مورد کمیسیون موارد خاص

دانشجویان گرامی که متقاضی ثبت  درخواست جهت کمیسیون موارد خاص در سامانه سجاد میباشند توجه کنند:

********* تذکـــرات مهــم:*****

  1. ابتدا اطلاعیه  و ضمائم اطلاعیه مندرج در( سایت مهاجر بخش معاونت دانشجوئی-اطلاعیه کمیسیون موارد خاص) را به دقت مطالعه فرمائید.
  2. پس از انجام بند 1 نسبت به ثبت درخواست اقدام نمائید.
  3. در صورتیکه درخواست شما در سامانه درست انجام شده باشد بطور سیستماتیک درخواست به کارشناس آموزش ارجاع میگردد.
  4. درصورتیکه دانشجو اطلاعات آموزشی را صحیح ثبت و برگه معافیت نظام وظیفه را نیز بارگزاری نموده باشد در خواست به کارشناس کمیسیون ارجاع میگردد.
  5. مدارک و مستندات شرایط خاص  ارائه شده توسط کارشناس کمیسیون بررسی و در صورتیکه مطابق با آئین نامه باشد درخواست به دبیر شورای موارد خاص ارجاع و سپس برای طرح در شورا اقدام میگردد.
  6. در هر مرحله اگر اطلاعات ناقص و یا مستندات قابل قبول نباشد به درخواست به دانشجو برگشت شده و وی ظرف مدت یک روز باید نسبت به اصلاح درخواست اقدام نماید.
  7. درخواستهایی که باید به سازمان مرکزی ارسال شود نیاز به پرداخت هزینه میباشد که از طریق سامانه سجاد امکان پذیر میباشد.
  8. هر اقدام و ارجاعی که در سامانه سجادروی درخواست دانشجو انجام میگردد بوسیله پیامک سامانه به اطلاع دانشجو رسانده میشود بنابراین دانشجو شماره تلفنی که در سامانه تعریف می­نماید باید فعال باشد.
  9. اقدام به موقع ثبت درخواست و اصلاحات جهت حصول به موقع نتیجه بسیار مهم است.
  10. از مراجعه به کارشناسان بدلیل مشغله کاری و عدم امکان پاسخگوئی خودداری فرمائید.
  11. نسبت به نگهداری کلمه عبور و رمز عبور خود جهت مراجعات بعدی به سامانه سجاد جدی باشید.

 

معاونت دانشجوئی-29/10/1403